Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Sara - 4 oktober 2010 20:17

I love this song. Men jag vet inte vad ungen sjunger för något?! Kanske inget att gilla?



Här är också en favo persisk dans!


Av Sara - 4 oktober 2010 20:07

Sätter du på Celine Dion lugna favoriter så gråter hon. Sjunger du själv blir hon lite glad! Gör du rörelser tycker hon du är tråkig. Men sätter du på rnb hip hop då studsar hon som en lite boll:) Helst med mycket fula ord i och snusk. I Have a party baby!

 

Kanske blir nästa rnb drottning eller? Favo låten just nu!

 

 

Av Sara - 4 oktober 2010 19:55

Ett av det största dyrast samtalsämnena:)! BLÖJOR!

 

Har nog testat alla märken som finns! Dom dyra o billighets märkena. Men har ej märkt nån dirket skillnad än!. Ju den skillnaden att visa är klumpiga och andra tunnare. Tycker att varför ska man lägga dyr pengar på blöjor om man inte märker någon skillnad? Igen har läckt igenom tack och lov. Alla dessa djur som blöjorna har på utsidan nalle puh hundar katter mm! Vad tycker ni om dessa? Tror ni ert barn gillar dom? Eller märks ingen skillnad? Min är för liten så hon bryr sig inte.

 

 

BLÖJA

 

Har jag nämt att hon hatar när man byter blöja på henne?! Hur ska man gå till väga? Jag sjunger hennes pappa plingar med hennes skötbordsdjur inget hjälpet ett gallskrik tills du börjar ta av blöjan till du tar upp henne! TIPS!

Av Sara - 4 oktober 2010 19:51

Ni kanske tycker att det är konstigt att jag inte lägger upp bilder på mig själv som alla andra?! Bild på mig kommer att komma men ej på min sambo och dotter då jag tycker att det hör till mitt privat liv. Och jag vill absolut inte visa upp min dotter på internet då jag vet att alla inte bara har den avsikten att läsa en blogg. Tyvärr finns det visa knepiga människor! Om dessa inte hade funnits hade ni fått ta del av min familj.

Presentation

En mamma som inte riktigt är som alla andra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards