Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Sara - 6 oktober 2010 14:20

Anväder mig av en plast haklapp då jag tycker detta är praktiskt att bara torka av eller diska av haklappen efter varje måltid. Har använt mig av tyg innan men det blir så mycket tvätt. Tänkte lägga upp lite roliga haklappar här nedan.

Har försökt hitta en sådan haklapp som är som en tröja man knäpper den därbak. Men hittar inte den nånstans! Någon som vet var man kan köpa en?

 

  

  

Av Sara - 6 oktober 2010 09:22

Min dotter använder sig av sin napp. Den har jag från början varit väldigt noga med att hon bara får ha när hon ska sova eller när hon är otröstlig. Vill inte att hon ständigt ska ha sin napp. Dels för att det skadar de 5 tänder hon har och dels för att jag tycker inte det ser så trevligt ut med napp. Använder mig av mam och är mycket nöjd med deras produkter

  

 

 

 

 

Har två snutte här hemma som jag fått. Men hon verkar inte bry sig om dessa. Tycker det är onödigt att skappa ett beroende av en snutte! Eller? Har ni snutte till era bebisar? Är det viktigt för bebisen att ha? Min dotter har bara napp när hon sover och verkar nöjd med detta.

 

  

Presentation

En mamma som inte riktigt är som alla andra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards